Publicitatea TV, on-line și radio sunt printre cele mai eficiente metode de promovare. Accesul ușor la mijloacele smart de comunicare au făcut ca mediul on line să devină foarte agresiv din punct de vedere promovare.
Totuși, publicitatea radio și televiziunea sunt în continuare vectori importanți de comunicare în publicitate.
Radioul este determinant atunci când esti în mișcare, lucrezi sau cel care îl ascultă este dedicat unor alte activități, radioul însoțindu-l ca și partener.
Televiziunea este vizionată acasă, într-o atmosferă relexantă, când telespectatorul este mai receptiv decât de obicei la mesajele publicitare și, de aceea, mai tentat să accepte ceea ce vede.
Difuzare radio
Radioul este mediul de informare mobil, putand fi asculat în mers, în timpul lucrului, în mașină sau oriunde te-ai afla. Permite o diferențiere mai precisă a categoriei de public căruia te adresezi, în funcție de postul de radio pe care îl alegi sa-ți faci reclama cât și de orele de difuzare ale acesteia.
Este important că radioul se ascultă și în spațiile comerciale unde ești mai aproape de produsele pe care le auzi...la radio. Uneori, persoanele ocupate, cu funcții de decizie și venituri ridicate ascultă radioul în mașină. Un alt avantaj îl reprezintă costurile scăzute ale producției clipurilor radio ca și cele de trasmisie, astfel campaniile publicitare devin accesibile pentru bugete mai mici.
Difuzarea TV
Publicitatea TV rămâne poate cel mai eficient tip de promovare, mai nou ”se luptă” cu cea on line. Principalul avantaj al televiziunii vine din faptul că că este un mijloc de comunicare în masă care poate fi recepționat de marea majoritate a populației. Timpul petrecut în fața televizorului este în continuă creștere chiar dacă mediul on line este din ce în ce mai atractiv.
Cel mai mare cost pentru o difuzare de reclamă rămâne totuși în televiziune.
On-line
Publicitatea on line sau interactivă se regăsește din ce în ce mai des în preferințele celor care fac publicitate. A devenit un TO DO. Există mai multe forme ale reclamei on-line printre care bannere publicitare, publicitate contextuală și reclama prin motoare de căutare.
Printre avantajele publicității on line se numără targhetarea mai bună a publicului țintă, a clientelei dorite, precum și costul adaptat la numărul de vizualizări. Plătești în funcție de câți te văd.